Externí sklad 1
Dům a zahrada
Auto, moto
Světla pro denní svícení a vozíky
Světla pro denní svícení
Světla pro denní svícení STU SJ-287E
Světla pro denní svícení STU SJ-287E
Světla pro denní svícení STU SJ-287E
Špičková světla pro denní svícení ! Sada světel je doplněna modulem, který zajistí automatické rozsvícení po zapnutí zapalování a zhasnutí při zapnutí potkávacích světel vozidla. Homologace dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E11 - 00 0006. Technické údaje: Spotřeba: 2x 4,8 W Napájecí napětí 12 nebo 24 V Zabudované speciální LED moduly s elektronickým řízením proudu Životnost po celou dobu provozu vozidla Automatické rozsvícení a vypnutí Robustní vodotěsné provedení Velice efektní bílé světlo s teplotou 6000K (jako xenony) Rozměry (š x v x h): 120 x 36 x 48mm Použití světel pro denní svícení V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn". Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu. Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení: - na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel Umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla Vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm) Světla se rozsvítí automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí Při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout
Zobrazit více
0% (0 hodnocení)
1 759,0 Kč
pár
vložit do košíku
Skladem u dodavatele, k odeslání do 3 pracovních dnů
katalogové číslo: | 04170112 |
záruka: | 24 měsíců |
výrobce: | STU |
cena bez DPH: | 1 453,72 Kč |
cena vč. DPH: | 1 759,0 Kč |
popis
parametry
soubory a odkazy
diskuze
Světla pro denní svícení STU SJ-287E
Špičková světla pro denní svícení ! Sada světel je doplněna modulem, který zajistí automatické rozsvícení po zapnutí zapalování a zhasnutí při zapnutí potkávacích světel vozidla. Homologace dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E11 - 00 0006.
Technické údaje:
Spotřeba: 2x 4,8 W
Napájecí napětí 12 nebo 24 V
Zabudované speciální LED moduly s elektronickým řízením proudu
Životnost po celou dobu provozu vozidla
Automatické rozsvícení a vypnutí
Robustní vodotěsné provedení
Velice efektní bílé světlo s teplotou 6000K (jako xenony)
Rozměry (š x v x h): 120 x 36 x 48mm
Použití světel pro denní svícení
V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn".
Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu.
Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení: - na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
Umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
Vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
Světla se rozsvítí automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
Při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout
Špičková světla pro denní svícení ! Sada světel je doplněna modulem, který zajistí automatické rozsvícení po zapnutí zapalování a zhasnutí při zapnutí potkávacích světel vozidla. Homologace dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E11 - 00 0006.
Technické údaje:
Spotřeba: 2x 4,8 W
Napájecí napětí 12 nebo 24 V
Zabudované speciální LED moduly s elektronickým řízením proudu
Životnost po celou dobu provozu vozidla
Automatické rozsvícení a vypnutí
Robustní vodotěsné provedení
Velice efektní bílé světlo s teplotou 6000K (jako xenony)
Rozměry (š x v x h): 120 x 36 x 48mm
Použití světel pro denní svícení
V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn".
Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu.
Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení: - na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
Umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
Vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
Světla se rozsvítí automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
Při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout
Diskuze je prázdná.
K produktu zatím nikdo recenzi nenapsal